عکاسی(آشنایی با تکنیک های عکاسی)

تجربیات من در باره عکس و عکاسی

عکاسی(آشنایی با تکنیک های عکاسی)

تجربیات من در باره عکس و عکاسی

هو المصور

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ق.ظ

سلام به همه ی دوستان

مدتیه که میخواستم عکسامو با شما به اشتراک بذارم ولی مشغله های مختلف اجازه ی چنین کاری رو به من نمی داد. از این به بعد سعی میکنم با مطالبی در مورد عکاسی در خدمت شما دوستان باشم شما هم به من کمک کنید

راستی من تو ویرایش عکس کمی ضعیفم هر کی بلده به منم یاد بده!

یا علی

  • هادی شبیری

نظرات  (۱)

سلام
ما بهت نیاز داریم
برای کمک به ایران،برای غرور ملی
باید واسه ایران بجنگی،تو مجلس شرکت کنی،شایدم رئیس جمهور شدی
این لینک بازی
http://secura.e-sim.org/lan.459209/
اینم لینک آموزشش
http://bayanbox.ir/id/374579649497775556
 فقط تا سطح 7 بیا چند دقیقه بیشتر طول نمیکشه تو این فیلم خودم تا سطح
7 رفتم خیلی سریع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی